نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک صادرات به همراه پاسخنامه







آگهی استخدام بانک صادرات در سال 94

​بانک صادرات ایران به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در تهران و ٢٠ استان کشور جهت تصدی شغل بانکدار و بانکیار ( تحویلدار) از بین داوطلبان واجد شرایط کارمند استخدام می نماید. 
به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از طریق آزمون از میان فارغ التحصیلان رشته های تحصیلی مختلف در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد، برنامه استخدام نیرو را در دستور کار قرار داده است.
بر این اساس داوطلبان مرد می توانند در ٢١ استان شامل: آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، زنجان، سیستان و بلوچستان، فارس، کردستان،کرمان، لرستان، مازندران، همدان، یزد، قزوین، قم، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، البرز و تهران از ساعت ٩ صبح روز سه شنبه تاریخ ٢١ مهرماه تا روز دوشنبه تاریخ ٤ آبان ماه سالجاری با مراجعه به وب سایت این بانک به نشانی: www.bsi.ir ضمن مطالعه شرایط استخدامی نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام و در آزمون استخدامی که در ٢٢ آبان ماه برگزار می گردد، شرکت نمایند.  
شایان ذکر است متقاضیان استخدام می توانند برای مطالعه متن کامل آگهی و کسب اطلاع از شرایط و ضوابط آزمون و مدارک مورد نیاز به وب سایت این بانک به نشانی فوق مراجعه نمایند.




تصاویر بانک صادرات





آشنایی با تاریخچه بانک صادرات


تاریخچه

بانکداری به شیوه نوین در ایران از اوایل سال ١٣٠٠ هجری شمسی بدلیل ضرورتهای اقتصادی و سیاسی آغاز شد اما از آنجایی که نخستین بانکهای ایرانی تا حدودی با حمایت دولت و در راستای تحقق خواست و منافع حکومت شکل گرفته بودند کمتر به جلب رضایت آحاد مردم توجه داشتند از اینرو به غیر از عده قلیلی که دارای مکنت و سرمایه زیادی بودند، اکثریت مردم ترجیح می‌دادند به جای پس‌‌انداز وجوه مازاد خود در بانکها، به رغم وجود تمامی مخاطرات احتمالی پول-های نقد خویش را در خانه نگهدارند تاریخچه بانک صادرات ایرانبطوری که براساس آمار منتشره در سال ١٣٣٠ (هجری شمسی)؛ «از کل اسکناس و مسکوکات منتشره ایران تنها حدود ١١ درصد آن در اختیار بانکها و ٨٩ درصد مابقی آن در پستو های منازل و صــندوقچه‌ های شـخصی مردم و به عبارتی به صورت راکد و خارج از چرخه مالی و اقتصادی کشور نگهداری می‌شده است.

سرمایه اولیه بانک
بانک صادرات ایران به عنوان یک بانک خصوصی و بصورت سهامی عام با نام «بانک صادرات و معادن ایران» در ١٥ شهریورماه سال ١٣٣١ طبق قوانین آن روزگار با سرمایه اولیه ٢٠ میلیون ریال که پرداخت نیمی از آن هم با تعهد پرداخت نیمی دیگر، قابل پذیرش اداره ثبت شرکتها با شماره ٣٨٣٣ تاسیس گردید. این سرمایه با خرید ٧٦ سهم توسط دو نفر از اعضای هیئت مؤسسین بانک و سرمایه گذاری بقیه اعضای هیأت مدیره تامین گردید و سهامداران با واگذاری سفته به هیات مدیره تعهد نمودند ٥٠ درصد بقیه تعهد خود را از محل سود سالیانه پرداخت نمایند.
بنیانگذاران بانک صادرات ایران با درک صحیح شرایط حاکم بر آن زمان تلاش کردند با جذب حداکثر نقدینگی در دست مردم برای اولین بار در کشور بانکی براساس اصول مشتری‌مداری تأسیس و در ٢٢ آبان سال ١٣٣١ با ١٣ نفر کارمند شروع بکار کرد درحالیکه خوش‌بین ترین افراد نیز با وجود بانکهای قدرتمند دولتی پیشرفت و موفقیت آن را پیش‌بینی نمی‌کردند.
ارایه تسهیلات بانکی بهتر به مردم، ایجاد شبکه گسترده بانکی در سراسر کشور، جلب سرمایه‌های داخلی و پس‌اندازهای هر چند کوچک، ایجاد فرصتهای سرمایه‌گذاری در کلیه فعالیتهای اقتصادی، اهداف اولیه بانک صادرات بودند.

شروع کار اولین شعبه
استقرار اولین شعبه در بازار تهران به عنوان مرکز معاملات و گردش پولی کشور بسیار مورد توجه مؤسسان بانک بود. به این ترتیب اولین شعبه بانک در ٢٢ آبان ١٣٣١ در یک ساختمان استیجاری به مساحت حدود ٢٠٠ متر مربع، با چند اطاق در طبقه دوم سرای بنایی بازار تهران واقع در کوچه تکیه دولت، کوی مرغی‌ها آغاز به کار کرد. یکی از اولین اقدامات هیات مدیره انجام تعمیرات و تغییرات در محل استقرار اولین شعبه بانک بود که با برداشتن دیوارهای بین سه اطاق از هفت اطاق، یک سالن معاملات به ابعاد ١٢*٨ با پنج باجه برای دریافت و پرداخت، انتقالی چکهای واگذاری و افتتاح حساب به وجود آمد و تعداد ٤ اطاق برای بایگانی و تدارکات (جهت لوازم ضروری و ملزومات و مطبوعات) و اطاق مدیر عامل و هیات مدیره در نظر گرفته شد و دقت به عمل آمد که ساختمان بانک جلوه بسیار آبرومندی داشته باشد.
بعدها با بهتر شدن وضعیت اقتصادی بانک، محل مناسب تری برای شعبه بازار خریداری گردید و در آبان ١٣٣٧ شعبه یک بازار به محل فعلی انتقال یافت.

آرم اولیه بانک
آرم اولیه بانک توسط مرحوم ادوارد ژوزف که عضو هیات مدیره و اولین مدیر عامل بانک صادرات و معادن ایران بود پیشنهاد و تصویب گردید و آن تصویر یک اسب بالدار در نگین انگشتری کهنه‌اش بود که از یک مغازه عتیقه فروشی در خیابان ناصر خسروی تهران به مبلغ یک هزار ریال خریداری کرده بود و توجیه این بود که اسب سمبل سرعت و استقامت و نجابت است و بال‌هایش سمبل بلند پروازی و آغوش باز، ولی توجیه تاریخی اش آن است که این آرم مشابه مهر نقشین انوشیروان ساسانی پادشاه ایران باستان بود. این آرم پس از پیروزی انقلاب اسلامی و استانی شدن بانک از سال ١٣٥٨ تاکنون به سه طرح متفاوت تغییر نقش داده شد و آرم فعلی بانک که دو دست سکه‌ای را در بر می‌گیرد، آرم مشخص بانک گردید.
لوگو بانک صادرات ایرانآرم بانک صادرات ایرانلوگو بانک صادرات ایران 
اسامی اعضای هیات مدیره و کارمندان اولیه
در انتخاب اعضای هیات مدیره بانک ادوارد ژوزف، مهندس محمد علی مفرح و مهندس محمد بلور فروشان به سمت اعضای اصلی و علی اکبر فخرائی و مهندس مصطفی امیر معزی به سمت اعضای علی‌البدل و مهندس ابوالفضل پاک و مهندس نصرت ا... رضائی به سمت بازرسان قانونی برگزیده شدند ولی مرحوم مهندس محمد علی مفرح چون سمت بازرس قانونی را در بانک بازرگانی ایران داشت از قبول عضویت هیات مدیره خودداری کرد و آقای حسن ملک افضلی را به جای خود پیشنهاد نمود که مورد موافقت قرار گرفت.
آقایان: سید رضا کسمائی-حبیب ا... خلیلیان –فیضی – مصطفی بلورچی-جمشید بختیان- جلال الدین میر مطهری- جمشید نوبان- رهنمای چیت ساز- سید حسین دربندی- محمد علی اصفهانی –رضا و حسن سادات گوشه- دزفولی- عبدالوهابی-گلخو- کامیابی پور- ابوالقاسم رهبری-پطروسیان و میکائیلیان از کارمندان اولیه بانک صادرات و معادن ایران بودند.
عملکرد بانک در اولین سالها
در فاصله ١٥ شهریور تا ٢٢ آبان ماه ١٣٣١ مقدمات اجرایی کار از استخدام کارمند تا ارتباطات و هماهنگی با سایر بانک‌ها فراهم شد. در روز افتتاح، موسسین و کارمندان بانک که ٢٥ نفر بودند به گرمی از مراجعین پذیرایی کردند و با دعوت از بازرگانان و صاحبان صنایع و اصناف بازار با وعده استفاده از اعتبارات کوتاه مدت با نرخ بهره و کارمزد کمتر، علاقه آنها را نسبت به انجام معاملات با بانک صادرات و معادن ایران جلب نمودند و با تلاشی پی‌گیر برای شناساندن بانک به مردم فعالیت کردند و در پایان همان سال آنچه که از ترازنامه بانک مشهود است، مجموع سپرده‌های مردم حدود ١٧ میلیون و ٦٠٠ هزار ریال و اعتبارات و تسهیلات اعطایی حدود ٦٧ میلیون ریال و مجموع دارایی‌های بانک ٤٤ میلیون و ٢٠٠ هزار ریال و سود ویژه بانک حدود ٧٠٠ هزار ریال بوده است. در حالیکه از سرمایه ٢٠ میلیونی آن فقط ١٠ میلیون پرداخت شده بود. با این ترتیب پایه‌های بانک پی‌ریزی و پس از آن آیین‌نامه‌های معاملاتی، کارگزینی و غیره به تدریج تدوین شدند و برای مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بانک، که تا پایان سال ١٣٣١ حقوق و دستمزدی دریافت نمی‌کردند، مبلغ ٥٠٠٠ ریال و ٣٠٠٠ ریال و برای کارمندان ١٠٠٠ ریال تا ٢٠٠٠ ریال حقوق و مزایا پیش‌بینی گردید. در زمان مدیریت مرحوم ادوارد ژزف ٣ شعبه دیگر به ترتیب: شعبه سینا، فردوسی، خیام، درتاریخ‌ های ١٠دی ماه سال ١٣٣٢  و 7 فروردین ماه سال ١٣٣٣ و   ١٠ اردیبهشت ماه سال ١٣٣٣ با مسئولیت آقایان حبیب ا... خلیلیان، جمشید بختیان و مصطفی بلورچی گشایش یافت.
انتخاب شعار مردمی و گسترش شعب
بانک صادرات ایران از بدو تأسیس؛ نوآوری در ارایه محصولات و خدمات بانکی و احترام به مشتریان و مراجعان را به عنوان اصلی لاینفک در وجهه همت خود گمارد و با جامه عمل پوشاندن به شعارهای انتخابی خود یعنی «بانک صادرات ایران در خدمت مردم» و «حق با مشتری است» (customer is the king) توانست طی مدت کوتاهی حجم زیادی از نقدینگی کشور را جذب و مهمتر از آن مردم را با نظام بانکی آشنا و آشتی دهد.
اولین شعبه خارج از کشور این بانک در سال ۱۳۴۰ در هامبورگ آلمان تأسیس و پس از آن شعب خارجی این بانک یکی پس از دیگری افتتاح شدند. هم اکنون بانک صادرات ایران مالکیت بانک مستقل دایر در خارج از کشور (بانک صادرات تاشکند، لندن PLC، فیوچر بانک بحرین و آرین بانک افغانستان) را در اختیار دارد و علاوه بر این، واحدهای بانکی متعلق به این بانک در اروپا و آسیا بیش از ۲۰ واحد است.
بانک صادرات ایران در حال حاضر عنوان گسترده‌ترین شبکه شعب بانکی ایران را با داشتن بیش از ۲۷۰۰ شعبه فعال در اختیار دارد، این بانک که از سال ۱۳۷۹ ارایه خدمات الکترونیکی (Online) را آغاز کرده، هم اکنون در زمینه‌های تعداد حساب‌های الکترونیکی، تعداد دستگاه‌های خودپرداز و پایانه های فروش، تعداد کارتهای الکترونیکی صادره ، تعداد کاربران همراه بانک در نظام بانکی کشور جایگاه ممتازی به خود اختصاص داده است.
خصوصی شدن دوباره بانک
بانک صادرات ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در سال ۱۳۵۸ در اجرای مصوبه مجلس شورای اسلامی، "ملی" اعلام گردید و پس از ۳۰ سال در راستای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی، در ۱۹ خردادماه سال ۱۳۸۸ به جرگه بانک‌های خصوصی پیوست و با کد «وبصادر» در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران پذیرفته شد. خصوصی شدن و تغییر در مالکیت بانک به منزله نقطه عطفی در جایگاه حقوقی و مدیریتی بانک بوده و زمینه ساز تحولات اساسی در راستای چابک تر شدن، خلق ارزش افزوده و داشتن نقش مؤثرتر در اقتصاد ایران گردید.

امروزه بانک معتبر و مردمی صادرات ایران به عنوان بزرگترین بانک خصوصی و بورسی کشور با بهره‌مندی از بیش از ۶ دهه تجربه علاوه بر پایبندی کامل به اصول اولیه خود و اجرای دقیق بانکداری اسلامی می‌کوشد ضمن همسویی با بانکداری بین‌المللی از طریق رعایت اصول مشتری مداری و ارایه خدمات مطلوب و نوین بانکی، سرآمدی خود را در بازار پر رقابت بانکی داخلی حفظ و ارتقاء بخشد و افزون بر این رضایتمندی مردم را جلب و نقش مؤثری را در آبادانی، پیشرفت و توسعه میهن اسلامی ایفا نماید.



آشنایی با رشته مدیریت امور بانکی


آشنایی بارشته مدیریت امور بانکی و شغل های مرتبط با آن

 


این روزها خیلی ها علاقمند به جذب در بانک ها و استخدام در بانک اند یکی از راه های تحقق این امر مطالعه رشته های مرتبط با این حوزه است.


به گزارش بانکی دات آی آر، مرتبط ترین رشته با استخدام در بانک که در اغلب آگهی های بانک ها اعلام نیاز می کند رشته مدیریت بانکی است.رشته مدیریت بانکی در بخشهای مختلف اقتصادی، مثل: کشاورزی، صنعتی، حمل و نقل و... خودش را نشان می دهد، به این دلیل که تمام بخشهای نامبرده به طور پویا با امور پولی و مالی ربط پیدا می کنند.






کسانی که علاقه دارند در این رشته شرکت کنند، باید توجه داشته باشند که چون پس از اتمام درس، جذب بانکها می شوند، حداقل روزانه 8 ساعت کار را باید مدنظر قرار بدهند و همچنین حُسن خلق و برخورد اجتماعی خوب با مردم یکی از فاکتورهای لازم این کار است. در امور درسی نیز می بایست به تحقیق و پذیرش، توجه شود.

دانشجویان رشته کارشناسی مدیریت بانکی با گذراندن 145 واحد درسی شامل، 23 واحد عمومی و 29 واحد دروس پایه و 93 واحد دروس تخصصی به دریافت مدرک کارشناسی نائل می آیند.


رشته مدیریت امور بانکی بر حسب مشاغل بسیار متنوعی که فارغ التحصیلان آن در بانکها عهده دار می شوند به حوزه های وسیع بانکداری داخلی (سازماندهی مدیریت شعب، اعتبارات، اطلاعات، سرمایه گذاری، روابط عمومی، خدمات و. . . . ) و بانکداری بین المللی (واردات، صادرات، اعتبار، اسناد و . . . ) تقسیم می شود که برای هر یک از این حوزه ها اطلاعات و معلومات مشترک و اختصاصی مورد نیاز است.


علاقه به مسائل مدیریتی و اقتصادی و همچنین داشتن پایه قوی در ریاضیات و آمار می تواند از عوامل موفقیت در این رشته باشد .


دانش آموختگان رشته مدیریت بانکی پس از گذراندن دروه های لازم و کسب مهارتهای لازم، توانایی ارائه خدمات را دارند، این خدمات عبارتند از: انجام کلیه امور حسابداری در شعب و مؤسسات وابسته به بانکها، متصدی مدیریت مالی در شرکتهای سرمایه گذاری متعلق به بانکها، انجام وظایف مختلف بانکداری و...


درس های رشته :


- آمار و کاربرد آن در مدیریت

- ارزیابی طرحهای اقتصادی

- اصول بانکداری

- اصول حسابداری 1 و2

- اقتصاد خرد

- اقتصاد کلان

- امور مالی بین المللی

- انقلاب اسلامی و ریشه‌های تاریخی آن

- بانکداری داخلی 1و2

- پژوهش عملیاتی 1 و 2

- پول و بانک

- تاریخ اسلام

- تربیت بدنی 1 و 2 

- توسعه اقتصادی و برنامه‌ریزی

- جغرافیای اقتصادی ایران

- حسابداری صنعتی 1

- حسابداری مالیاتی

- حسابرسی داخلی بانکها

- حسابرسی قسمت اول

- حقوق اساسی

- حقوق تجارت

- حقوق و مقررات مدنی

- روانشناسی عمومی

- روشهای تحقیق و ماخذشناسی

- ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت1و 2

- ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت

- زبان تخصصی بانکداری   1و 2

- زبان خارجی عمومی

- سازمانهای پولی و مالی بین المللی

- فارسی عمومی

- فراگرد تنظیم کنترل بودجه دولتی

- مالیه عمومی و خط مشی مالی دولت ها

- مبانی سازمان و مدیریت

- مبانی و کاربرد کامپیوتر در مدیریت

- متون اسلامی (آیات و احادیث)

- مدیریت رفتار سازمانی

- مدیریت مالی (1و2

- مدیریت منابع انسانی

- معارف اسلامی 2

- نظریه های پول




آشنایی با مشاغل شغل بانکداری

کارمند بانک کیست؟


کارمند بانک که به آن متصدی امور بانکی یا تحویلدار نیز گفته می شود، از افراد اصلی هر شعبه محسوب می شود که ارتباط دائم و مستقیم با مشتریان بانک دارد. به عبارتی معمولا وقتی مشتری وارد بانک می شود، اولین فردی که با او برخورد دارد کارمند بانک است.


بانک یک سازمان اقتصادی است که وظایفی از جمله تهیه و توزیع اعتبارات، عملیات اعتباری، عملیات مالی، خرید و فروش ارز، نقل و انتقال وجوه، وصول مطالبات اسنادی و سود سهام مشتریان، پرداخت بدهی مشتریان، قبول امانات، نگهداری سهام و اوراق بهادار و اشیای قیمتی مشتریان و... را بر عهده دارد. به عبارتی بانکداری فراهم کردن شرایط و امکاناتی است که به مشتریان اجازه می دهد با استفاده از آنها انواع عملیات بانکی خود را انجام دهند.


مشتریان به دلایل مختلف از جمله تحویل یا دریافت پول، ارز یا اوراق بهادار، گرفتن اطلاعات در مورد انواع حساب ها، تسهیلات و سایر خدمات مالی بانک و... به بانک مراجعه می کنند. فردی که مسئول ارائه بیشتر این خدمات می باشد، کارمند بانک است.


شغل کارمند بانک یکی از پرطرفدارترین مشاغل برای بسیاری از افراد در کشور می باشد. این شغل مزایا و معایبی دارد که توجه به آنها برای علاقمندان به شغل کارمندی بانک لازم و ضروری است. کارمند بانک یک شغل بسیار یکنواخت داشته و تقریبا هر روز کارهای یکسان و مشابهی را انجام می دهد. او باید در کار خود تمرکز و دقت زیادی داشته باشد تا دچار اشتباهات بانکی و مالی نشود. چون کارمند بانک مرتب با مشتریان سر و کار دارد و به منزله ابزار اصلی تبلیغاتی هر بانک محسوب می شود، باید از روابط عمومی و اخلاق مناسبی برخوردار باشد. او باید تا حدی با مباحث روانشناسی ارتباطی آشنا بوده و بتواند عکس العمل های مناسب به خصوص در شرایط خاص نشان دهد.


در سیستم بانکی همیشه حق با مشتری است. بنابراین کارمند بانک باید بسیار در گفتار و رفتارش محتاط بوده و نهایت احترام را به مشتری بگذارد. در صورت بروز مشکل یا اعتراضی از سوی مشتری نیز باید آرامش خود را حفظ کرده و شرایط را به خوبی مدیریت کند. در واقع داشتن صبر و تحمل زیاد لازمه اصلی این شغل به حساب می آید.


از مزایای شغل کارمند بانک می توان به امنیت شغلی نسبی، ارتقای شغلی و مزایای تسهیلات آن نام برد. در بانک های کشور به خصوص بانک های خصوصی شرایط برای ارتقای شغلی از تحویلداری به سرپرست ارشد، معاونت و ریاست شعبه مناسب است که این روند ارتقاء در بانک های تازه تاسیس کوتاه تر و سریع تر است. معمولا بانک های خصوصی تازه تاسیس برای رده های ارشد و مدیریتی شعبه در ابتدا از افراد با سابقه و بازنشسته بانک های دولتی استفاده کرده و در سال های نخست به مرور آنها را با کارمندان با سابقه خود جایگزین می کنند. کارمند بانک همچنین هر چند سال یکبار می تواند از وام ها کمک بهره برای خرید خودرو، مسکن و ... استفاده کند که این یکی از مهم ترین و جذاب ترین مزایای این شغل است.


ساعت کاری بانک ها و موسسات مالی معمولا از 8 صبح تا حدود 4 بعد از ظهر است. البته کارمندان بانک صبح ها برای آماده به کار شدن زودتر آمده و عصرها به علت بستن حساب ها دیرتر می روند. در بسیاری موارد ساعات کاری بانک های خصوصی نسبت به بانک های دولتی کمی بیشتر است. در برخی از ایام تعطیل مانند تعطیلات نوروز، کارمندان بانک به صورت نوبتی باید سر کار خود حاضر باشند.


 


وظایف کارمند بانک


مطالعه دستورالعمل ها و بخش نامه های بانک – کارمند بانک باید به طور مرتب آخرین دستورالعمل ها و بخش نامه های بانک را مطالعه کرده و از آنها اطلاع داشته باشد تا در کار خود از آنها استفاده کند.


داشتن برخورد مناسب با مشتریان، درک نیازشان، پاسخگویی به سوالات و ارائه اطلاعات مفید به آنها


تحویل فرم های لازم به مشتری از جمله فرم های افتتاح حساب، فرم های واریز و برداشت وجه و...و دادن توضیحات کافی در صورت نیاز


کنترل فرم های تکمیل شده، رفع نقص های آنها، تطبیق امضا و احراز هویت مشتریان


تشکیل پرونده برای مشتریان بخش تسهیلات


انجام  کلیه عملیات بانکی مورد نظر مشتریان به کمک سیستم های بانکی


دریافت و پرداخت پول نقد، ارز، چک و اوراق بهادار


افتتاح یا بستن حساب های بانکی بنا به درخواست مشتریان


پاسخگو بودن به سرپرست ارشد، معاون و رئیس شعبه


کنترل گردش مالی صندوق خود در پایان روز کاری


کنترل اسناد مالی روزانه و ارائه آنها به بایگانی


شرکت در دوره های آموزشی که هر چند وقت یکبار بنا به نیاز توسط بانک برگزار می شود




کلمات کلیدی:

سوالات استخدامی بانک صادرات + پاسخنامه shop.iranestekhdam.ir/سوالات-استخدامی-بانک-صادرات-employment.html دانلود منابع و نمونه سوالات استخدامی آزمون بانک صادرات بهراه پاسخنامه استخدامی. دانلود نمونه سوالات استخدامی بانک صادرات ایران www.e-estekhdam.com/دانلود-سوالات-آزمون-استخدامی-بانک-صاد/ ای استخدام بزرگترین مرجع کاریابی و اخبار و آگهی های استخدامی شرکت‌های دولتی، خصوصی و استخدام بانکها در تهران و کلیه شهرستان های کشور. آگهی های استخدام ... نمونه سوالات استخدامی بانک کشاورزی | «ای استخدام» | آگهی های ... www.e-estekhdam.com/دانلود-سوالات-آزمون-استخدامی-بانک-کشا/ دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک کشاورزی، حسابداری. یک فایل پی دی اف حاوی سوالات زیر به همراه پاسخ سوالات حسابداری مالی: ۱۵ سوال به همراه پاسخ حسابدرای ... دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک صادرات ایراندانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک صادرات ایران kandoocn.com/index.php?newsid=4678 اکنون هم زمان با استخدامی بانک صادرات نمونه سوالات این آزمون استخدامی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده ایم. امیدواریم مورد رضایت شما قرار بگیرد. دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی بانک صادرات ... - مخفیگاه www.makhfigah.com/...سوالات.../1104-دانلود-رایگان-نمونه-سوالات-است... 580 نمونه سوال مربوط به آزمون استخدامی بانک صادرات + پاسخنامه شامل موارد زیر: 100 سوال ... دانلود رایگان سوالات استخدامی بانک صادرات سال 86 مقطع دیپلم. بسته های ... سوالات مصاحبه آزمون های استخدامی،سازمانها و بانکها (رایگان) www.e-estekhdam.com/تجربیات-شرکت-کنندگان-آزمون-های-استخدا/ ۵ روز پیش - سوالات مصاحبه آزمون های استخدامی،سازمانها و بانکها (رایگان). انتشار در ... بانک صادرات, سازمان ثبت اسناد, تامین اجتماعی, وزارت نیرو, بانک پاسارگاد. دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک صادرات ۹۲ bartarinketab.ir/post/1003 هلدینگ سانا پرداخت ارس فعال در پروژه های سرمایه گذاری ، جهت تکمیل کادر نیروی انسانی خود از کارجویان محترم دعوت بعمل می آورد که رزومه خود را به آدرس ایمیل ... نمونه سوالات استخدا https://en.wikipedia.org/wiki/Bank_Saderat_Iran ترجمه این صفحه Bank Saderat Iran (BSI) (lit. "Export Bank of Iran") is an Iranian multinational banking and financial services company headquartered in Tehran, Iran. It is Iran's ... دانلود saderat Mobile Bank - نرم افزار همراه بانک صادرات اندروید getandroid.ir/download/apps/...bank/981-saderat-mobile-bank.html امروز تیم گت اندروید نرم افزار تلفن و همراه بانک صادرات را برای کاربران گرامی تدارک دیده است . با سرویس همراه بانک صادرات ایران ، ارتباط بین صاحبان حسابهای ... Saderat Mobile Banking دانلود همراه بانک صادرات ایران ... androidgozar.com › نرم افزار اندروید › امور مالی رتبه: ۴٫۵ - ‏بازبینی توسط AndroidGozar Saderat Mobile Banking همراه بانک صادرات ایران از طریق تلفن همراه به مشتریانی که در بانک صادرات حساب بانکی دارند خدمات بانکداری الکترونیکی ارانه می دهد. هد. Bank Saderat Iran UAE www.banksaderat.ae/ ترجمه این صفحه Introduction : Bank Saderat Iran was established in 1952 with the main objective to provide efficient and modern banking and is well reputed for the excellent .می بانک صادرات - سوالات آزمون استخدامی testdownload.ir/tag/نمونه-سوالات-استخدامی-بانک-صادرات سوالات آزمون استخدامی، سوالات مصاحبه - نمونه سوالات استخدامی بانک صادرات - سوالات استخدامی آموزش ... برای دانلود رایگان سوالات این وبسایت نیاز به کلمه عبور دارید. دانلود دانلود رایگان سوالات و نمونه سوالات استخدامی بانک ها و ... www.daneshju.ir/forum/1572/t183603-2.html ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 240 سوال مربوط به آزمون استخدامی بانک صادرات سال ۸۷ ویژه مقطع کاردانی + پاسخنامه; دانلود رایگان سوالات استخدامی بانک مسکن سال 86 مقطع کاردانی. دانلود رایگان جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی بانک ها estekhdami92.mihanblog.com/post/124 ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - نمونه سوالات و جزوات آزمون های استخدامی و مصاحبه بانک ها در چهار بخش تقدیم حضور کاربران وبسایت می ... دانلود سوالات استخدامی بانک صادرات (1). دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک صادرات rahkar24.blogfa.com/.../دانلود-رایگان-نمونه-سوالات-آزمون-استخدامی-بان... دانلود منابع و نمونه سوالات استخدامی - دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک صادرات - اطلاعات و منابع و نمونه سوالات جامع و رایج و رایگان آزمون و نمونه سوالات ... دانلود رایگان نمونه سوالات جدید بانک صادرات - دانلود منابع و ... rahkar24.blogfa.com/tag/دانلود-رایگان-نمونه-سوالات-جدید-بانک-صادرات دانلود منابع و نمونه سوالات استخدامی - دانلود رایگان نمونه سوالات جدید بانک صادرات - اطلاعات و منابع و نمونه سوالات جامع و رایج و رایگان آزمون و نمونه سوالات استخ kandoocn.com/index.php?newsid=4678 اکنون هم زمان با استخدامی بانک صادرات نمونه سوالات این آزمون استخدامی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده ایم. امیدواریم مورد رضایت شما قرار بگیرد. دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی بانک صادرات ... - مخفیگاه www.makhfigah.com/...سوالات-استخدامی/1104-دانلود-رایگان-نمونه-سوال... مطمئناً مطالعه نمونه سوالات سال های گذشته بانک صادرات شانس شما را جهت کسب موفقیت در آزمون استخدامی این بانک نسبت به رقیبانتان افزایش خواهد داد.اگر شما قصد ... دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک صادرات ۹۲ bartarinketab.ir/post/1003 هلدینگ سانا پرداخت ارس فعال در پروژه های سرمایه گذاری ، جهت تکمیل کادر نیروی انسانی خود از کارجویان محترم دعوت بعمل می آورد که رزومه خود را به آدرس ایمیل ... نمونه سوالات استخدامی بانک صادرات ایران - بخش دانلود www.azmonha.com/.../30-نمونه-سوالات-استخدامی-بانک-صادرات-ایران.ht... رشته حقوق (سوالات آزمون سال87-85 بانک صادرات ایران)شامل 210 سوال و 48 صفحه- کامپیوتر - هوش - ریاضیات - اطلاعات عمومی و ادبیات فارسی- معارف اسلامی-حقوق-زبان ... نمونه سوالات استخدامی بانک صادرات - سوالات آزمون استخدامی testdownload.ir/tag/نمونه-سوالات-استخدامی-بانک-صادرات سوالات آزمون استخدامی، سوالات مصاحبه - نمونه سوالات استخدامی بانک صادرات - سوالات استخدامی آموزش و پرورش، نمونه سوالات استخدامی،سوالات مصاحبه استخدامی،کتاب ...